maandag 28 juli 2014

June 23-29 2014

English:
This week was a week with soccer games, alot of ice cream delicious tiramisu and a great package from my family filled with lots of yummy goodies again and souvenirs for my friends which i had forgotten to bring myself haha. On the weekend we went to do nomihodai with a big group of friends which was a lot of fun and my roommate helen styled my hair for me which looked really good! I thought straightening my hair wouldn’t make a big difference but it actually looked a lot different than what I normally have. For the rest I don’t have much to say about this week and will just let the pictures speak for themselves :D


Nederlands:

Dit was een week vol met voetbalwedstrijden, veel ijs en heerlijke tiramisu en een super pakketje van me familie gevuld met allemaal lekkere dingetjes uit Nederland en nog wat souvenirtjes voor me vrienden die ik was vergeten mee te nemen haha. In het weekend hebben we met een grote groep vrienden nomihodai gedaan en dat was super gezellig en me kamergenootje helen ging zelfs van te voren me haar stylen. En ik dacht dat het niet zoveel uit maakte maar gestyled haar ziet er best anders uit dan wat ik normaal heb! Voor de rest heb ik niet zoveel over deze week te vertellen en laat ik de fotos voor hen zelf spreken. :D


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten