woensdag 2 juli 2014

June 9-15 2014 (week 15)

June 9-15 2014
This week was a bit more interesting, on Monday me and some friends were asked for taking picture for the next school catalog, so we had to had pictures taken all around the campus and it actually was pretty funny. Cause we sometimes had to act as if there was this really interesting conversation going on or that somebody was telling a really funny joke. After that me and Helen had some yummy lemonade and after that I did some school work. And at the end of the day I had to go get some stuff at aeon so when I was about to go there I went to our room and I found I got some stuff that I ordered and I also got a really awesome poster from my friends with really sweet messages on the back of it so that was a great surprise!  On Thursday I went out with some students of my international leadership class and the teacher (same one as last time) and we went for okonomiyaki which was yummy and we had a lot of fun. On Saturday me Helen and Emi went for ice cream at eaon :D to celebrate they both got an internship! And in the evening 2 of my friends, Laura and Mirian where performing in an event called the dance virus and it was all different dance clubs and groups from our school and some other universities performing which was a lot of fun to watch. And as some of you might know this was also the week the world cup 2014 started for soccer and so from Saturday on Sunday night/morning at 3 am I went to watch the match of the Netherlands against spain which was great cause we won haha. And on Sunday I slept in late because I went to bed around 6 am and then around 12 Emi was leaving for a week to australia to suprise her mom for graduating and after i waved her goodbye I went to the mall for lunch with a group of other friends and took some fun pictures. That was it for the week! See you next time! :D

Nederlands:

Deze week was wat interessanter, op maandag waren ik en wat vrienden gevraagd voor een kleine fotoshoot om fotos te maken voor de nieuwe school catalogus wat best leuk was aangezien we naar verschillende plaatsen op campus moesten en de fotograaf en zijn assistentes ons vertelde wat we moesten doen enzo. Daarna hadden ik en helen vrij dus zaten we lekker aan de limonade in collage cafe. En die middag vlak voordat ik naar het winkel centrum zou gaan voor wat boodschappen ging ik nog even snel naar me kamer en aan de deur vond ik een pakketje van iets wat ik had besteld en ook zat er een hele leuke poster bij als verassing van vrienden uit Nederland met foto’s erop van hun en op de achterkant allemaal lieve berichtjes. En ik was er super blij mee en nu hangt hij mooi op de muur boven mijn bed! Op donderdag ging ik uiteten met wat studenten en mijn leraar waar ik al eerder mee uit eten ben geweest maar dit keer was het voor een andere klas en gingen we okonomiyaki eten wat ook heel lekker en gezellig was! Op zaterdag naar het winkelcentrum gegaan met Helen en Emi en heb ik ze getrakteerd op ijs omdat ze allebei een stage hebben kunnen vinden. En in de avond moesten 2 van mijn vriendinnen (Laura en Mirian) optreden voor een dans evenement op campus en daar gingen we met ze allen heen en het was uiteindelijk heel leuk om te zien. En zoals sommige van jullie misschien wel weten was deze week de week van de voetbal en voor mij was de eerste wedstrijd van nederland om 3 uur sochtends op zondag tot ongeveer 5 uur dus voor ik in bed lag was het ondertussen alweer 6 uur maar gelukkig niet voor niks want we hadden de spanjaarden mooi een poepie laten ruiken hahaha. Die morgen wel even lekker uitgeslapen en rond 12 uur vertrok Emi naar het vliegveld want ze ging terug naar australie om haar moeder te verassen voor het halen van haar dokter anders. Daarna de bus gepakt naar het winkel centrum en met wat andere meiden lekker wezen lunchen en fotos gemaakt haha. Dat was het weer voor deze week en tot de volgende keer!























Geen opmerkingen:

Een reactie posten