zondag 29 juni 2014

June 2nd – 8th 2014

June 2nd – 8th 2014
So when I first started writing this blog I got somehow confused with the month before so I spend 15 minutes writing about may 2nd and then I finally figured out that I had already written that a while ago haha. So here we are the week of june 2nd. We didn’t do a lot of exciting things throught the week except for grocery shopping and just sitting at college café eating French toast, vegetable sandwiches and drinking lemonades which ofcourse is always nice. In the weekend we ofcourse also went to the mall as usual and me and emi went for pizza for dinner one day which was delicious just a little bit oily but besides that it was nice and had some ice cream ofcourse haha. This is my new addiction at akita the Baskin robbins which has super yummy ice cream. My favorite flavors: Strawberry cheesecake and caramel ribbon :D. On Saturday evening the girls came over and had some drinks at our place and we just had a nice evening. On Sunday I went to the city by myself to get some stuff there and I ended up getting a really nice chubby stick from Clinique in the shade chunky cherry, I already had another shade called whopping watermelon which I got from my aunt when I was in America last time and I really love them. And after getting that I went for ice cream again haha. And on the way back home I ran into one of my friends from school so we hanged out a bit at the mall together and then went home again. See you next time!

Nederlands:

Zo toen ik begon met het schrijven van deze blog post had ik niet door dat ik de week van 2 mei aan het schrijven was inplaats van 2 juni dus na 15 minuten bedacht ik me dat ik dit al had geschreven en kon ik dus overnieuw beginnen haha. Maar ja hier zijn we dan de week van 2 mei, niet veel speciaals gedaan deze week behalve natuurlijk naar college cafe te zijn gegaan en lekkere wentelteefjes en broodjes daar te hebben gegeten en lekker limonade wezen drinken. In het weekend zoals als gewoonlijk weer naar het winkelcentrum gegaan en ik en Emi hebben lekker pizza gegeten met ijs van baskin robbins als toetje op zaterdag. En dat is mijn nieuwe verslaving in akita, het ijs is zo lekker in die winkel dat ik er telkens heen moet en vooral de smaken aardbei cheesecake en caramel ribbon zijn mijn favoriet haha. Op zaterdag avond kwamen alle meiden langs bij ons en hebben we gewoon gezellig ziten kletsen en wat gedronken. De volgende dag (zondag) ben ik in me eentje naar de stad gegaan om wat dingetjes te kopen en ben naar clinique gegaan om een chubby stick te halen wat een soort lippen balsem is met een mooi kleurtje en ik had een tijd terug al 1 van me tante in amerika gekregen waar ik blij mee was en dit keer had een nieuwe gekocht in een andere kleur (chunky cherry). Daarna in de stad nog even wat ijs gehaald en weer terug gegaan met de bus en onderweg kwam ik nog 1 van me vrienden tegen van school dus we hebben even wat rondgehangen in het winkelcentrum voor we de bus naar huis konden pakken en dat was het wel. Tot de volgende keer! 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten