maandag 16 juni 2014

May 26 - june 1st 2014 (week 13)

So a new week again which was a really nice week as the weather got better each day and really nice and sunny. We spend most of our free time in college cafe and the library studying and working on some presentation. I got another card from a friend which was really exciting and I had been looking at this cake at a bakery in the mall and I finally bought it and it was super yummy haha. On Saturday after first working in the library for a bit me, Helen and Emi went to the city because we hadn't been there for quite some time. And the weather again was really nice so we just walked through the city and looked around at different stores and I found this really pretty bag which was the right size for my Japanese book and a water bottle and my wallet so I just had to get it. And at the end of the day we went looking around for a place to have dinner and we ended up having a super yummy dinner at a Japanese restaurant which was a lot of fun and after that we went home because that evening there was a club-evening at A-bar so me and all the other girls went there and we had a lot of fun. The next morning I was able to have a croissant for breakfast which I bought in the city at the French bakery and I got special dutch chocolate sprinkles from home (hagelslag) so I had a croissant with chocolate sprinkles for breakfast which made me feel like I was home hahah which was awesome. Around 10 a clock we had to be ready to leave because we went to the pool with a big group of people. And the pool actually send 2 small busses to pick us all up and bring us there which was about a 45 min till an hour drive through the mountains. But when we finally got there it was really nice. It was a pretty big pool with slide and outside there where hot pools which looked over the mountains and there was also an onsen and a small gym but I didn’t go there. We had a great day and I was happy it was Sunday cause I had a nice long nap after we came home because I was so tired from having so much fun haha. And that was it for the week. See you next time!

Nederlands:
Weer een nieuwe week, het weer werd met de dag beter and een groot deel van de week zat ik in me vrije tijd lekker in college cafĂ© waar ik genoot van de zon en de heerlijke drankjes zoals de lemonade en een cranberry honing drankje. Ook regelmatig in de bibliotheek gezeten bezig aan school en presentaties. Ik kreeg ook nog een kaart van een vriendin wat me super blij maakte en ik had mezelf ook nog eens getrakteerd op een stukje taart die ik al weken in een bakkerij in het winkelcentrum heb zien staan. En hij was super lekker haha. Op zaterdag zaten we eerst even in de bibliotheek te studeren en rond de middag gingen ik, Helen en Emi naar de stad en aangezien het mooi weer was hebben we lekker rondgelopen en wat winkels bekeken en toen kwam ik ook nog een hele mooie tas tegen die ik niet kon laten staan aangezien het de perfecte kleur en maat was die ik graag wou hebben en me Japans boek past er precies in en een flesje water en me portemonnee dus heb ik die gekocht haha. Aan het eind van de dag gingen we op zoek naar een restaurant om te gaan eten en we kwamen uiteindelijk bij een japans restaurant terecht waar ze super lekker eten hadden en ik en Emi en Helen kozen allemaal kleine gerechtjes die we allemaal deelde wat heel lekker was. Daarna gingen we richting huis aangezien er die avond een soort club-avond was in A-bar dus daar ging ik samen met alle meiden van me vriendengroep heen wat heel gezellig was maar we konden het niet al te laat maken aangezien ik, Helen en Laura de volgende dag naar het zwembad gingen met een grote groep studenten van school. Als ontbijt had ik een lekker croissantje met hagelslag wat me even deed denken aan thuis. (ik had de hagelslag in een pakketje van thuis gekregen).  Om 10 uur sochtends moesten we klaar staan en toen kwamen er 2 kleine busjes van het zwembad ons ophalen en brachten ons naar het zwembad en aangezien het 45min tot een uur duurde was dat wel fijn. Ik wist niet echt wat ik moest verwachten van het zwembad maar toen we er aankwamen was ik verrast van hoe groot het was en er was een grote glijbaan en allemaal verschillende baden binnen en buiten waren er wat warme baden die uitkeken over de bergen aangezien het zwembad tussen de bergen is wat wel heel cool was. Ook was er een onsen en een paar sportschool apparaten.  En daarna lekker geslapen en dat was het weer voor deze week tot de volgende keer!




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten