dinsdag 3 juni 2014

May 12-18 2014

May 12-18
Okey so this week nothing much happened so thats why i am just putting the week and weekend together this time because i dont want to write just a boring summary of my week full of class haha. So on Friday me and Emi got invited to go to this unlimited drinking party and we had a lot of fun and we went to this place where they even had people dressed up coming in your room to make some jokes and as a little entertainment which was pretty funny. After having a lot of nice drinks and some food we went back to the station pretty early again so that we could still get the last bus from the other train station or else we would end up having to to take a cab or walk half an hour from the station to the mall and get a bus from there so we chose to just go back early around 8pm and I was happy about that aswell because on Saturday I had to go cow milking!
So me being the dutch person I missed the cows so much that I had to go on this school field trip to go cow milking with my friends haha. I didn’t know what to expect of it but it ended up being really fun, after milking the cows and having some yummy ice cream we went to some kind of science museam because it was raining and it was fun because it had all these little experiments for kids and feeling like kids again me and my friends had a lot of fun there haha. After that the bus drove us to the beach where you could choose to go to the onsen (bath house) or just look at the few shops, me and Helen just looked around at some stores and found this nice little restaurant looking over the sea and we enjoyed some yummy chocolate cake with something nice to drink and just had a nice chat, and in the end Mirian, Ty and Laura came joining us so we just relaxed there and enjoyed the view of the sea beside us. And when I came home that evening my care package from home arrived! I was so excited! It was filled with all these yummy things from the Netherlands and some cards from my family which was pretty awesome! :D The next day I just went grocery shopping and working on school work.

Deze week heb ik niet veel speciaals gedaan door de weeks dus ik doe het even samen met mijn weekend aangezien ik geen lang saai verhaal wil vertellen over telkens naar de les gaan en huiswerk maken etc. Vrijdag werden ik en Emi uitgenodigd voor een drink feestje in de stad dus uit mijn les had ik me snel ff omgekleed en gingen we daarna met de bus naar de stad waar we wat eten bij de convenient store haalde en daarna naar een soort restaurant gingen waar je onbeperkt kan drinken voor een vast bedrag en het was best grappig want tegen het einde kwamen er zelfs wat mannen verkleed binnen om wat grappen te maken en als een soort entertainment. Daarna gingen we met ze allen weer redelijk vroeg terug naar huis aangezien we niet de laatste bus wouden missen, omdat we anders een taxi moesten regelen of een half uur naar het winkel centrum moesten lopen om vanaf daar de bus te kunnen nemen. Maar gelukkig hadden we gewoon de trein optijd en konden we mooi met de bus naar de school vanaf het trein station. Ik was hier wel heel blij mee aangezien ik de volgende dag vroeg op moest staan voor een school reisje naar een boerderij om koeien te gaan melken haha. Ja dat lees je goed koeien melken. Ik en een aantal van me vriendinnen hadden ons op gegeven voor een school reisje naar een boerderij en gingen daar koeien melken, we vonden het allemaal wel eerst wat spannend aangezien we bang waren iets fout te doen maar het ging uiteindelijk super en na de lunch hadden we super lekker ijs van de boerderij en daarna gingen we met ze allen naar een soort wetenschaps museum (soort nemo) waar je allemaal kleine experimentjes kon doen en natuurlijk vermaakte we ons allemaal aangezien we ons weer als kleine kinderen voelde hahaha. Na een tijdje naar te zijn geweest gingen we met de bus richting de zee en daar kon je kiezen of in de onsen wou of gewoon een beetje rond wou kijken in de winkeltjes langs het strand. En wij kozen voor het 2e en we vonden al snel een restaurantje waar je lekkere chocolade cake kon eten met uitzicht op het strand dus daar belanden wij en al snel kwamen Ty, Laura en Miriam die eerst even gingen uitwaaien op het strand. En daar zaten we gezellig met ze allen een tijdje te kletsen voordat we weer naar huis gingen en daar wachten een super leuk pakketje van me familie! Me eerste pakketje met van alles uit nederland er in qua lekkers en wat lieve kaartjes waar ik super blij mee was! Zondag in me eentje boodschapjes gedaan en daarna aan school werk gezeten. 























Geen opmerkingen:

Een reactie posten